ngad logo900

Διάγνωση Βλάβης

Τις περισσότερες φορές κάποιο κομμάτι του Η/Υ μας επηρεάζει ολόκληρη τη λειτουργία του. Μπορεί να είναι κάτι συνηθισμένο, αλλά υπάρχει περίπτωση να συμβαίνει κάτι περίεργο. Αναλαμβάνουμε λοιπόν τη διάγνωση της βλάβης εκείνης που οφείλεται στη δυσλειτουργία. Από εκεί και πέρα τα πράγματα είναι πιο απλά καθώς αρκεί να αντικατασταθεί το συγκεκριμένο εξάρτημα ή αν αυτό είναι δυνατό να επισκευαστεί. hardware service 
Κόστος διάγνωσης στο χώρο σας
(μέγιστος χρόνος επίσκεψης 30')
Σε περίπτωση περαιτέρω διάγνωσης ο Η/Υ μεταφέρεται στο χώρο μας.

15

explanationΘυμηθείτε: Η διάγνωση στο δικό μας χώρο είναι δωρεάν!

Βήμα προς Βήμα...

Επικοινωνία με NGAD

Επικοινωνία με NGAD

Περιγράψτε μας εάν είναι δυνατόν το πρόβλημά σας για να…

Λεπτομέρειες

Παραλαβή Υλικού

Παραλαβή Υλικού

Μετά την επικοινωνία μαζί σας αναλαμβάνουμε να έρθουμε στο χώρο…

Λεπτομέρειες

Εντοπισμός Βλάβης

Εντοπισμός Βλάβης

Αν η βλάβη είναι πολύπλοκη θα χρειαστεί να μεταφέρουμε τον Η/Υ…

Λεπτομέρειες

Επικοινωνία με Πελάτη

Επικοινωνία με Πελάτη

Αμέσως μόλις γίνει ο εντοπισμός της βλάβης του Η/Υ, σας…

Λεπτομέρειες

Επισκευή Βλάβης

Επισκευή Βλάβης

Η διαδικασία της επισκευής περιλαμβάνει τα παρακάτω βήματα: Παραγγελία των…

Λεπτομέρειες

Παράδοση Υλικού

Παράδοση Υλικού

Επιστρέφουμε στο χώρο σας με τον ανανεωμένο πια Η/Υ σας…

Λεπτομέρειες